Можливості Call2me

Можливості Call2me

Гнучка маршрутизація
Ми надаємо можливість налаштування маршрутизації викликів прямо з особистого кабінету. Вхідні дзвінки можуть оброблятися різними способами, в залежності від: часу доби (день / ніч / обід / перерва), святкових, вихідних або робочих днів (для кожного дня можна вказати свої особливі настройки), номера, з якого був виконаний дзвінок (можна прив’язати менеджера за певним клієнтом). Якщо всі оператори зайняті, можливі наступні варіанти: відтворення повідомлення, програвання музики, переклад дзвінка на інший номер (в т.ч. мобільний).
Краща вартість
Ми завжди намагаємося бути краще і максимально лояльно ставитися до своїх клієнтів. Найнижчі ціни на ринку цього прямий доказ. Обирайте серед 4 тарифних планів. Чи відчуваєте труднощі? Зв’яжіться з менеджером для отримання відповідей на всі питання. Хочете протестувати сервіс? Спеціально для Вас ми надаємо 10 безкоштовних хвилин.
Запис розмови
Чи маєте хороший потік вхідних дзвінків, але продажів дуже мало? Радимо Вам нашу систему Call2Me, в якій можна прослуховувати абсолютно всі дзвінки (звичайно, якщо Ви володієте необхідним рівнем доступу). Запис розмов важлива не тільки для контролю операторів, але і для збереження всієї важливої інформації, яку можна отримати в один клік мишки прямо з особистого кабінету.

Ми надаємо можливість налаштування маршрутизації викликів прямо з особистого кабінету. Вхідні дзвінки можуть оброблятися різними способами, в залежності від: часу доби (день / ніч / обід / перерва), святкових, вихідних або робочих днів (для кожного дня можна вказати свої особливі настройки), номера, з якого був виконаний дзвінок (можна прив’язати менеджера за певним клієнтом). Якщо всі оператори зайняті, можливі наступні варіанти: відтворення повідомлення, програвання музики, переклад дзвінка на інший номер (в т.ч. мобільний).

Алгоритм показу
Часто, віджет зворотного дзвінка з сайту тільки нервує потенційних клієнтів. Ви можете налаштувати нашу систему мінімально нав’язливо. Користувачі на сайті оцінять такий жест. При наведенні курсора мишки для закриття сайту; якщо відвідувач неактивний деяку кількість часу (задається в настройках віджету); якщо відвідувач активний (задається в настройках віджету) – при таких рухах можна встановити відображення віджета.
Карта клієнта
При вхідному дзвінку, Ви побачите картку клієнта з його ім’ям. Крім цього, там буде видно всю історія роботи з цим клієнтом: коментарі, коли були дзвінки, а так само записи розмов. Вам не потрібно запам’ятовувати, про що Ви розмовляли з клієнтом і до чого прийшли, все буде перед очима.
Календарний план
Створіть календарний план робочих днів, вихідних, а так само свят. У неробочий час вхідні дзвінки йти не будуть, тільки заявка на e-mail. Є можливість налаштувати на такі дні голосове привітання IVR.
SIP
Можливість підключення
Вашого SIP номера
Якщо Ви маєте хорошу відвідуваність на сайті, зі своїм SIP номером платити потрібно буде тільки за сервіс. Не важливо, скільки хвилин Ви будете виговорювати. Заощаджуйте разом з Call2Me.
Інтеграції з liraCRM
Отримайте базову версію LiraCRM при підключенні віджета зворотного дзвінка з сайту Call2Me. Тільки у нас Ви отримаєте такий пакет в комплексі.
Статистика
Отримайте найповнішу звітність про роботу віджета Call2Me. Кількість дзвінків (успішні і пропущені), середня тривалість, відсоток конверсії.