Все ще не зовсім зрозуміло?

Все ще не зовсім зрозуміло?

Ви розподілили свій рекламний бюджет на три напрямки: банери на інших сайтах, контекстна реклама та оголошення в газеті. Ви витратили все гроші, до вас приїхали нові клієнти, але їх кількість залишає бажання кращого. Як у такій ситуації визначити, яка реклама відпрацювала краще всього, а яка змусила викинути гроші на вітер? І як можна з тим же бюджетом отримати більше число клієнтів?

В цьому нам допоможе CallTracking від компанії «Тетраком»

Що відбувається після?

  1. Ви отримуєте певну кількість номерів, що ставите на різні джерела реклами.

  2. Один номер ви розміщуєте як на оголошення в газеті. Цей номер більше не буде використовуватися ніде, що допоможе з’ясувати, скільки дзвінків було зроблено за даним оголошенням.

  3. Для банерної та контекстної реклами ви отримаєте безпосередню кількість номерів, щоб кожен клієнт, який переходить на ваш сайт, максимально точно аналізував нашу систему. Усі дані відразу потрапляють в Google Analytics, а також в CRM систему.

У такому випадку, ви отримаєте самі чіткі дані з якого джерела з’явився клієнт, а також яке ключове слово він ввів у пошуках, з якого він міста, який вік, стать , через який пристрій потрапив на ваш сайт і тд.. Ці дані ясно покажуть вам, які оголошення дійсно працюють, зможете налаштувати рекламну компанію з максимальною ефективністю.

Спробувати для своєї компанії Ми надамо вам тестовий період на 14 днів