Події в Google Analytics, а також покрокове налаштування цілей

Події Google Analytics

Переглянути події, які передаються в google analytics можна в
Поведінка / Події / Кращі події


LiraX_CallBack

Категорія події створюється при замовленні зворотного дзвінка з сайту.
Дією події виступають (натисніть на LiraX_CallBack):

Lost – пропущений дзвінок

Repeated – не унікальний цільовий дзвінок.

Proper – унікальний цільовий дзвінок. Дзвінок, тривалість якого, була не меншою зазначеної в налаштуваннях. При цьому номер клієнта використовувався вперше.

Rating – оцінка розмови. По завершенню діалогу клієнту пропонується оцінити якість роботи оператора за 5-ти бальною шкалою.

Answered – дзвінок, тривалість якого, була менше зазначених в налаштуваннях цільового дзвінка

Ярликом подій (натиснути на будь-яку дію) у всіх діях крім Rating (тут оцінка від 1 до 5) виступає номер абонента


LiraX_CallTracking

Категорія події створюється при вхідних дзвінках з підключеною послугою LiraX CallTracking
Дії та ярлики події формуються аналогічно LiraX_CallBack.
Винятком є відсутність дії Rating


LiraX_Chat

Категорія події створюється при зверненні клієнта через онлайн чат

Lost – пропущений діалог

Repeated – не унікальне звернення через чат

Proper – цільове звернення. Звернення, після якого було створено картку клієнта.

Answered – звернення, після якого не було створено картку клієнта

Ярлик події – відсутній


LiraX_ColdCalls

Категорія події створюється при холодному (унікальний вихідний) дзвінку клієнта

Failed – недозвон. Клієнт не підняв трубку

Answer – дзвінок, тривалість якого більше 0

Contact -дзвінок, тривалість якого перевищила 60 секунд

Proper – дзвінок, тривалість якого перевищила 6 хвилин

Info – дзвінок, тривалість якого перевищила 3 хвилини

Ярликом події виступає номер абонента.


LiraX_Deal

Категорія події створюється при роботі менеджера з угодами

New -створена нова угода

Lost – угода завершена неуспішно

Update – змінився статус угоди

Successful – угода завершена успішно

Ярликом події виступає назва угоди. В цінність події передається сума угоди.


LiraX_Form

Категорія події створюється при зверненні клієнта через форми на сайті

Repeated – повторно надіслана форма

Answered – форма надіслана в унікальному сеансі

Proper – якщо з заявки створився контакт


LiraX_OutCalls

Категорія події створюється при не унікальному дзвінку менеджера клієнту.
Працює аналогічно категорії LiraX_ColdCalls


LiraX_Task

Категорія події створюється при роботі менеджера з завданнями

Всього два дії скільки завдань було поставлено і скільки було завершено


Створення цілі Google Analytics

Крок 1. Визначити необхідну мету

Наприклад, ми хочемо відстежувати всі цільові звернення (по дзвінку, формі і навіть колбек) клієнтів з сайту. Назвемо їх Лід.

Крок 2. Підготувати дані подій

Всі потрібні категорії подій перераховуємо в регулярному виразі (LiraX_CallTracking | LiraX_Form | LiraX_CallBack)

Цільові звернення даних категорій мають загальну дію Proper

В якості ярлика події система сама підставить номер клієнта.

Крок 3. Вносимо налаштування в Analytics

Адміністрування

Додати ціль

власна

Назва Лід і тип Подія

Копіюємо наші дані в форму і зберігаємо (УВАГА: Категорія Регулярний вираз)

Результат