Все ще не зовсім зрозуміло?
Ви розподілили свій рекламний бюджет на три напрямки: банери на інших сайтах, контекстна реклама та оголошення в газеті. Ви витратили все гроші, до вас приїхали нові клієнти, але їх кількість залишає бажання кращого. Як у такій ситуації визначити, яка реклама відпрацювала краще всього, а яка змусила викинути гроші на вітер? І як можна з тим же бюджетом отримати більше число клієнтів?
В цьому нам допоможе CallTracking від компанії «Тетраком»
Що відбувається після?
-
Ви отримуєте певну кількість номерів, що ставите на різні джерела реклами.
-
Один номер ви розміщуєте як на оголошення в газеті. Цей номер більше не буде використовуватися ніде, що допоможе з’ясувати, скільки дзвінків було зроблено за даним оголошенням.
-
Для банерної та контекстної реклами ви отримаєте безпосередню кількість номерів, щоб кожен клієнт, який переходить на ваш сайт, максимально точно аналізував нашу систему. Усі дані відразу потрапляють в Google Analytics, а також в CRM систему.
У такому випадку, ви отримаєте самі чіткі дані з якого джерела з’явився клієнт, а також яке ключове слово він ввів у пошуках, з якого він міста, який вік, стать , через який пристрій потрапив на ваш сайт і тд.. Ці дані ясно покажуть вам, які оголошення дійсно працюють, зможете налаштувати рекламну компанію з максимальною ефективністю.