Події які передаються в Google Analytics 4 (GA4) та пояснення їх значення

Описання подій які передаються в Google Analytics 4 (GA4) та пояснення їх значення:

Продовжити читати

Керування дзвінка функціональними кнопкам з гарнітури Jabra

Тепер можна приймати дзвінки натискаючи функціональні кнопки на гарнітурі Jabra

Продовжити читати

Налаштування воронки та статусу в AmoCRM

Маєте один кабінет LiraCRM, але різні відділи і потрібно щоб угоди потрапляли на різні воронки чи статуси? В цій статті ми розглянемо, як це зробити

Продовжити читати

Двоетапна перевірка при вході в кабінет LiraCRM

Тепер, LiraCRM стала ще захищенішою.

Додавайте мобільні номера співробітників, вмикайте двоетапну перевірку в налаштуваннях LiraCRM та будьте певні у захисті ваших даних Продовжити читати

Не дозволяти декілька дзвінків на одного контакта

Менеджер розмовляє з клієнтом, а в той же час, техпідтримка помітила задачу та також телефонує клієнту. – Знайомо? Тепер можна уникнути подібних незручних ситуацій

Продовжити читати

Як зв’язатись із техпідтримкою з кабінету Lirax

У вас виникли питання або потрібна допомога в адмініструванні? – Наша техпідтримка завжди поруч.

В цій статті ви дізнаєтеся, як швидко зв’язатися з нашою техпідтримкою.

Продовжити читати

Об’єднання контактів

З’явився дубль? Дві картки, але клієнт один? Угоди, задачі, примітки, номера телефонів та пошту переносити вручну? Ні – можна дуже просто скористатись функціоналом “Об’єднання контактів”

Продовжити читати