Розділи
Lirax підтримує інтеграції
із сторонніми сервісами
![icon](https://lirax.ua/wp-content/themes/lirax-theme/images/services_icon1.png)
Підтримуємо технологію webRTC, що дозволяє здійснювати дзвінки прямо з веб-додатків CRM/ERP систем
Вже реалізували найкращий функціонал в нашому API
Маємо можливість кастомізації під конкретні задачі клієнтів
Готові інтеграції з CRM та ERP системами
Не знайшли в списку? Напевно ця інтеграція вже є або можлива.
Подати заявку
З чим ще ми інтегровані
![](https://lirax.ua/wp-content/themes/lirax-theme/images/partner1.png)
Нова Пошта
![](https://lirax.ua/wp-content/themes/lirax-theme/images/partner2.png)
Приват Банк
![](https://lirax.ua/wp-content/themes/lirax-theme/images/partner3.png)
Платіжні системи
![](https://lirax.ua/wp-content/themes/lirax-theme/images/partner4.png)
PromUa
Приклад інтеграції IP
телефонії та власної CRM
Клієнт
Компанія що займається перевезеннями. Кількість людей: 30+, Працівники знаходяться в офісі та віддалено. CRM власної розробки
Завдання
Організувати корпоративну телефонію, інтегрувати її з CRM, для пришвидшення роботи працівників потрібно уникнути використання сторонніх плагінів, програм дзвонилок та ін. Також було завдання: в компанії унікальна база клієнтів, потрібно реалізувати шифрування контактів та не показувати менеджерам номер телефону.
Рішення
Запропоновано для інтеграції використати нашу систему з підтримкою webRTC, реалізовано шифрування контактів, менеджерам в картці клієнта доступно для перегляду тільки префікс номеру телефону. Завдяки наявності нашої готової бібліотеки безпосередня інтеграція зайняла у програміста нашого клієнта 2 дні.
![](https://lirax.ua/wp-content/themes/lirax-theme/images/example-preview.png)