IP телефонія
в твоїй CRM/erp системі

готові інтеграції без додаткових програм і плагінів для браузера
amocrm moysklad 1c bitrix24 retailcrm
iclinic zoho onebox moysklad
ga md

Телефонія LiraX забезпечить:

Залучення нових клієнтів, збільшення продаж і розширення числа потенційних замовників
Утримання клієнтів, зміцнення іміджу компанії і ріст замовлень від постійних клієнтів
Зниження витрат на обробку вихідних дзвінків і збільшення якості обслуговування клієнтів

Характеристики телефонії liraX

Карта клієнта
Телефонна книга
Керування процесами (завдання, угоди)
Статистика і аналіз
Корпоративний чат
Інтеграція з 1С
Демонстрація екрану
Статистика по співробітниках
Модуль Predictiv Dialer
Модуль автоінформатор
Модуль Call Center
Вбудована CRM
Запис розмови
Конференц зв’язок
Комутація абонентів всередині офісної мережі
Переклад дзвінка
Ведення статистики дзвінків
Інтерактивне меню (IVR)
Переадресація дзвінка по сигналу «зайнято» або за відсутності відповіді
SIP реєстрація, статична, динамічна
Розмежування прав доступу на міські, міжміські, міжнародні виклики
Можливість абонентам здійснювати дзвінки на зовнішні мережі, в тому числі мережу загального користування
Календарний план, розподіл дзвінків відповідно до календарного плану
Груповий виклик (сигнал виклику приходить на кілька людей одночасно)
Можливість роботи через смартфон (весь офіс у Вас в мобільному)
Відправлення та прийом SMS-повідомлень використовуючи Веб-інтерфейс програми
Інтелектуальна маршрутизація
Організація і управління чергою вхідних дзвінків
Правила вхідних і вихідних дзвінків
Web Interface
Call Back / зворотній виклик
Створення сценаріїв обробки викликів
Мелодія під час очікування і при перекладі
Чорний / білий список
Голосова пошта
SMS або e-mail – оповіщення
Підтримка кодеків: g711a, g729r8, iLBC, speex
Підключення DID, міських номерів VoIP – операторів
Підтримка протоколів DSS1, SS7, IP, SIP, H323
Проксінг RTP / RTCP потоків (udp)
 
Єдиний номерний план для всіх віддалених підрозділів
Централізоване адміністрування через веб-інтерфейс
 
Багатоканальний мобільний номер
Унікальне партнерську рішення від liraX і Київстар
Дозволить збільшити продажі, підвищити лояльність клієнтів, знизити витрати на зв’язок і забезпечити гнучкість Вашої телефонії!

Як працює телефонія?

IP телефонія– це технологія, яка забезпечує передачу голосу за допомогою Інтернет або різними цифровими каналами.

Ви можете завести всі свої номери в систему (як міські, так і мобільні), а також зв’язати всі офіси, будь вони в різних містах або навіть країнах, в єдину мережу. Прийом дзвінків здійснюватиметься на будь-який визначений пристрій (веб інтерфейс ПК, IP телефон, стаціонарний телефон і т.п.) або відразу на кілька.

Таким чином, Ви зможете не тільки організувати телефонію для своєї компанії, але і істотно заощадити свої витрати на зв’язок.

Как работает телефония

Яке обладнання необхідне?

  • IP
    телефон
  • Комп’ютер
    і гарнітура
  • Мобільний
    SIP клієнт

Розрахунок вартості телефонії liraX

Кількість робочих місць
Вкажіть необхідну кількість робочих місць для співробітників Вашої компанії
Кількість SIP номерів
Ви можете підключитиSIP номерів безкоштовно
Кількість ліній
Ви можете підключитиліній безкоштовно
Оренда GSM шлюзів
GSM шлюз – рішення, що дозволяє підключити Sim карти мобільних операторів до телефонії liraX, при цьому користуватися мобільними сервісами (Sms, USSD, інші) прямо з вашого особистого кабінету.
Віджет
Call2me – віджет автоматичного дзвінка з сайту. Збільшує обсяг продажів на 30-70%. Для клієнтів телефонії liraX віджет надається безкоштовно.
Інтеграція з вашою системою
Якщо ви хочете використовувати телефонію liraX з іншою системою (напр. AmoCRM, Bitrix24, OneBoxCRM, Planfix, RetailCRM, Zoho та решта)
Багатоканальний мобільний телефон Київстар
1 лінія
Кількість додаткових ліній Київстар
Цей параметр визначає скільки одночасних дзвінків може прийняти номер Київстар
CRM
CRM від liraX — сервіс для автоматизації вашого бізнесу. Система допоможе Вам підвищити продуктивність підприємства, поліпшити якість обслуговування клієнтів і посилити контроль за виконанням завдань.
Колтрекінг
Call Tracking від liraX — інструмент для найдокладнішого аналізу дзвінків і контролю ефективності вашої реклами. Вартість — 220 грн/міс
Разом:
грн/міс
* вартість підключення: одноразово