Можливості та особливості liraX CRM
IP телефонія
Телефонізуй свій бізнес за допомогою нашої системи. Унікальна пропозиція на ринку – CRM система з вбудованою телефонією. Навчіться заощаджувати на дзвінках за допомогою liraX CRM.
Клієнти
Звикайте якісно обслуговувати клієнтів. Тепер у Вас є можливість спостерігати всі зміни в ході роботи з клієнтом прямо в його особовій картці, яка спливає при вхідному дзвінку.
Завдання
Створюйте завдання своїм співробітниками і контролюйте їх виконання прямо з особистого кабінету. Ви і Ваші колеги не забудуть про важливі доручення і завдання, які потрібно виконати в певний термін.
Угоди
Контролюйте процес укладання угод від потенційного клієнта до безпосередньої конверсії. Аналізуйте продуктивність роботи співробітників після закінчення місяця, тижня або дня.
Співробітники
Для всіх співробітників буде доступний корпоративний чат для спілкування і швидкого документообігу всередині компанії, постанова різних завдань і контроль їх виконання, можливість знайти правильний підхід до кожного клієнта.
Інтеграція
Для ефективності роботи з клієнтами була впроваджена можливість інтеграції з 1С. Так само Ви можете запропонувати будь-який сервіс або програму, а наші програмісти в найкоротші терміні зв’яжуть їх з LiraCRM.
Аналітика
Повний огляд ресурсів і роботи в реальному часі з детальною статистикою, аналіз дзвінків, продуктивність роботи співробітників, аналіз реклами за допомогою сервісу Call Tracking.
Безпека
Сервіс LiraCRM розроблений на SoftSwtich Lira 5-го класу, який був розроблений особисто нами. Всі дані шифруються новітніми технологіями, про витік не може бути й мови. Так само, Ви не отримаєте несподіваний рахунок за дзвінки.
Мобільність
Користуватися системою LiraCRM можна з будь-якої точки світу за наявності інтернету. Ви завжди будете в курсі справ компанії, а так само залишитеся на зв’язку. Якщо Ви в дорозі, то тут на допомогу прийде будь-який сучасний смартфон і допоможе працювати навіть в такій ситуації.