Подвійте кількість цільових дзвінків при
тому ж бюджеті на рекламу – встановивши
CallTracking від LiraХ вже зараз

Дізнайтеся, яка з вашої реклами дійсно працює
і підніміть якість роботи відділу продажів
player
Дізнатися більше
  • 1
    Встановити Call Tracking
    від LiraCRM
  • Дізнайтеся, який із джерел вашої реклами ефективний
  • Платіть тільки за
    ефективну рекламу
  • Організуйте якісну
    роботу відділу продаж за
    допомогою нашої CRM
Більше прибуткових угод
менше витрат
Знизити витрати

Для кого буде корисний Call Tracking?

  • Підприємцю
    • Оптимізуйте витрати на рекламу.
    • Оперативно виявляйте проблемні зони на всіх етапах угоди.
    • Контролюйте якість роботи вашого відділу продажів.
    • Отримуйте нові можливості для просування свого бізнесу.
  • Маркетологу
    • Зводить разом всі дані отримані з різних каналів реклами.
    • Аналізуйте попит і популярність рекламованих послуг.
    • Отримайте повний контроль над ефективністю рекламних кампаній.
  • Рекламному агенству
    • Станьте зрозумілі клієнтові: тепер ефективність ваших послуг буде видно не тільки за кількістю заявок, оформлення замовлень через сайт, але і за кількістю дзвінків.
    • Підвищуйте конверсію ваших послуг до максимуму завдяки зручним інструментам.

Як це працює?

01 Потенційний клієнт переходить на Ваш сайт з реклами AdWords, клікнувши по банеру або іншого джерела
02 Кожному клієнту присвоюється унікальний номер телефону, який відображається на сайті
03 Дзвінок надходить менеджеру, а система фіксує номери телефонів всіх тих, хто зателефонував користувачів із записами розмов.
04 Автоматично формуються звіти з усіма необхідними показниками по рекламі: джерело заходу, текст запиту, дзвінок, заявка, конверсія, вартість ліда і багато іншого.
Ви не тільки порівняєте якість каналів реклами між собою, а й ефективність кожного ключового запиту в Google Adwords і Яндекс Директ

Все ще не зовсім зрозуміло?

Ви розподілили свій рекламний бюджет на три напрямки: банери на інших сайтах, контекстна реклама та оголошення в газеті. Ви витратили все гроші, до вас приїхали нові клієнти, але їх кількість залишає бажання кращого. Як у такій ситуації визначити, яка реклама відпрацювала краще всього, а яка змусила викинути гроші на вітер? І як можна з тим же бюджетом отримати більше число клієнтів?

В цьому нам допоможе CallTracking від компанії «Тетраком»

Що відбувається після?

  1. Ви отримуєте певну кількість номерів, що ставите на різні джерела реклами.

  2. Один номер ви розміщуєте як на оголошення в газеті. Цей номер більше не буде використовуватися ніде, що допоможе з’ясувати, скільки дзвінків було зроблено за даним оголошенням.

  3. Для банерної та контекстної реклами ви отримаєте безпосередню кількість номерів, щоб кожен клієнт, який переходить на ваш сайт, максимально точно аналізував нашу систему. Усі дані відразу потрапляють в Google Analytics, а також в CRM систему.

У такому випадку, ви отримаєте самі чіткі дані з якого джерела з’явився клієнт, а також яке ключове слово він ввів у пошуках, з якого він міста, який вік, стать , через який пристрій потрапив на ваш сайт і тд.. Ці дані ясно покажуть вам, які оголошення дійсно працюють, зможете налаштувати рекламну компанію з максимальною ефективністю.

Спробувати для своєї компанії Ми надамо вам тестовий період на 14 днів

З нашою системою ви отримаєте

  • Інтеграцію з вашим Google Analytics
  • Готову систему управління угодами liraCRM
  • Віджет зворотного дзвінка з автодозвоном менеджеру
  • Підключення ваших існуючих номерів до сервісу IP-АТС преміум класу, інтегровану в WEB
  • Запис дзвінків для контролю роботи менеджерів
  • Безкоштовне, автоматичне додавання підмінних номерів у разі потреби
  • Автоматичне формування звітів з усіма необхідними показниками по рекламі
  • Якісну тех. підтримку

Як виглядає наша система?

Підберіть відповідний для вас тариф і отримайте знижку після закінчення вашого тестового періоду

  • Необхідна кількість номерів: 2
    Разом:
    325

Залишилися питання?
Замовляйте online презентацію