Для кого буде корисний Call Tracking?

Для кого буде корисний Call Tracking?

  • Підприємцю
    • Оптимізуйте витрати на рекламу.
    • Оперативно виявляйте проблемні зони на всіх етапах угоди.
    • Контролюйте якість роботи вашого відділу продажів.
    • Отримуйте нові можливості для просування свого бізнесу.
  • Маркетологу
    • Зводить разом всі дані отримані з різних каналів реклами.
    • Аналізуйте попит і популярність рекламованих послуг.
    • Отримайте повний контроль над ефективністю рекламних кампаній.
  • Рекламному агенству
    • Станьте зрозумілі клієнтові: тепер ефективність ваших послуг буде видно не тільки за кількістю заявок, оформлення замовлень через сайт, але і за кількістю дзвінків.
    • Підвищуйте конверсію ваших послуг до максимуму завдяки зручним інструментам.