Розділи
Унікальне партнерське рішення від компанії
Команда liraX і Київстар спільно розробили унікальне рішення, яке дасть вам можливість збільшити продажі до 40%. Дослідження роботи телефонії та схем взаємодії з клієнтами, яке ми провели в більш ніж 1000 різних компаніях, допомогло нам виділити чотири основні завдання та знайти їх ефективне рішення.
Задача 1: Збільшення продажів і підвищення лояльності клієнтів
Ви приймаєте вхідні дзвінки на мобільний тільки по одному каналу? Кількість втрачених дзвінків іноді становить 30-40%? Ви не можете ні автоматизувати роботу вашого менеджера, ні навіть контролювати її? Що ж, у нас є три новини. По-перше, ви можете і далі недоотримувати близько 20% доходу, якщо не виправите ситуацію. По-друге, звичайні рішення, які тягнуть за собою оренду обладнання або його покупку, дороги, що вже говорити про його обслуговуванні. По-третє, у нас є рішення, яке може змінити ситуацію швидко і вигідно.
Рішення:
Замовляйте багатоканальний мобільний номер в системі liraX, який налаштовується, і ви зможете приймати безліч дзвінків, що надійшли одночасно. Розподіл дзвінків легко налаштовується через зручний інтерфейс liraX, і вам стане доступним ефективне використання ресурсів ваших співробітників. Ми пропонуємо 3 основні схеми роботи:
Відділ продажу, інтернет-магазини
![](https://lirax.ua/wp-content/themes/lirax-theme/images/elements/t1-1shema.png)
Ви отримуєте найбільший прибуток, якщо відповідаєте клієнтові максимально швидко? Тоді вам необхідно забезпечити надходження вхідного дзвінка одночасно на всіх операторів відділу продажів, щоб будь-який з них міг прийняти дзвінок.
← Групова схема розподілу вхідних дзвінків
Колл-центри, відділи підтримки, довідкові та диспетчерські служби
![](https://lirax.ua/wp-content/themes/lirax-theme/images/elements/t1-2shema.png)
У вас великий потік вхідних дзвінків? Навантаження між вашими операторами розподіляється нерівномірно? Тоді вам підійде автоматичне напрямок виклику на того оператора, який простоює більше інших.
← Інтелектуальна схема розподілу вхідних дзвінків
Невеликі компанії, організації або офіси
![](https://lirax.ua/wp-content/themes/lirax-theme/images/elements/t1-3shema.png)
У вас є секретар, а й інші співробітники можуть також приймати дзвінки, підміняючи одне одного? Дуже добре! Нехай будь-який дзвінок надходить спочатку секретарю. Якщо він буде зайнятий, дзвінок буде переадресовано на наступний вільний номер з групи. Залишилося тільки визначити пріоритет співробітників в групі, щоб ваш бос приймав дзвінки в самому крайньому випадку.
← Лінійна схема розподілу вхідних дзвінків
Задача 2: Підвищення ефективності та продуктивності
Швидкість – один з найважливіших параметрів вашого бізнесу? Час, який ви витрачаєте на набір номера, пошук даних про клієнта та інші операційні завдання, займає до 70% робочого часу? Скористайтеся нашим рішенням, і ви зможете працювати більш ефективно.
Рішення
![](https://lirax.ua/wp-content/themes/lirax-theme/images/elements/t2shema.png)
Автоматизуйте бізнес-процеси, використовуючи спільне рішення liraX і Київстар, і ви отримаєте можливість знизити тимчасові витрати на рішення операційних завдань.
До того ж ви отримаєте:
- 1) повний огляд ресурсів і роботи в реальному часі з детальною статистикою;
- 2) аналіз дзвінків і продуктивності роботи співробітників;
- 3) аналіз ефективності реклами;
Задача 3: Зниження витрат на зв’язок
Ви розміщуєте в рекламі міський номер телефону, а менеджер користується мобільним? Ви можете і далі платити за переадресацію вхідних викликів, але у нас є інше рішення.
Рішення
Користуйтеся безкоштовними дзвінками усередині системи «мобільний – міський – мобільний»
Ви можете отримати номери, об’єднані в єдину мережу вашої компанії, і вихідні, переадресовані дзвінки всередині цієї мережі не будуть тарифікуватися. При цьому клієнт, що дзвонить вам, буде платити згідно свого тарифного плану.
![](https://lirax.ua/wp-content/themes/lirax-theme/images/elements/t3shema-uk.png)
Неважливо, які пристрої ви використовуєте. Просто приймайте дзвінки на мобільний або «звичайний» телефон, або навіть через браузер комп’ютера. І всі вони НЕ будуть тарифікуватися.
Задача 4: Забезпечення гнучкості і масштабованості системи
Ви прагнете використовувати нові технології в своєму бізнесі? Ви вважаєте, що вони допомагають вам розвиватися? Якщо так, ми впевнені, що ви можете підкорити ще не одну вершину. І ми можемо допомогти вам в цьому.
Рішення
Використовуйте архітектуру хмарних рішень liraX і Київстар для оперативної перебудови, доповнення або оптимізації роботи системи. Вона буде підлаштовуватися під ваш бізнес крок за кроком, супроводжуючи трансформацію вашої компанії аж до її перетворення в корпорацію національного масштабу. До речі, наші пропозиції працює в будь-якому регіоні країни, де тільки можливо.
IP телефонія від LiraX і Київстар – це вигідно!
Спільне рішення liraX і Київстар – це ваша можливість отримати такі переваги:
- Збільшення продажів і лояльності клієнтів.
- Підвищення ефективності та продуктивності бізнесу.
- Зниження бізнес-витрат.
- Гнучкість і масштабованість системи управління.
- Автоматизація і контроль ефективності вашого бізнесу.
* * Інформація надана ПрАТ «Київстар», № 53 в реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій
03110, м.Київ, просп. В. Лобановського, 51
03110, м.Київ, просп. В. Лобановського, 51