У цій статті ми розглянемо:
Для чого можна використовувати календар
Наприклад, ви вже налаштували тижневий план і у вас все злагоджено працює: в будні дні – менеджери приймають дзвінки, в суботу – скорочений день, а в неділю – вихідний і IVR меню автоматично промовляє клієнтам, що сьогодні не робочий день.
Попереду травневі свята і відповідно будуть вихідні, які більшість працюватимуть, як у неділю.
У цьому нам і допоможе календар. Ми просто виставимо, що в понеділок необхідно, щоб вся маршрутизація працювала, як в неділю.
Приступимо!
Як налаштувати календар на державний вихідний
Переходимо “Адміністрування” – “Налаштування” – “Календар”
Календар складається з 3-х блоків
1 – навігація по роках
2 – власне календар
3 – підказка кольору (з’явиться після того, як виберете хоча б один день)
Для прикладу виставимо 1-го травня працювати, як в вихідний – неділя.
1 – виберемо неділю
2 – зберігаємо
Бачимо, що все успішно збереглося
1 травня підсвічено, що ви будете працювати, як в неділю
Робимо те ж саме для 11 травня.
Вуаля!
Тепер клієнти будуть знати, що у вас не робочий день, а вам не доведеться змінювати маршрутизацію.