Останні записи

Події які передаються в Google Analytics 4 (GA4) та пояснення їх значення

Описання подій які передаються в Google Analytics 4 (GA4) та пояснення їх значення:

Продовжити читати

Frame – новий метод інтеграції телефонії з CRM

Ми розробили новий метод Інтеграція телефонії з CRM, який дозволяє користуватись телефонією і CRM в одному вікні браузера. Тепер можна використати спосіб frame. У ньому на сторінці браузера відкривається одночасно дві системи. Завдяки цьому, можна використовувати наприклад такі CRM для телефонних дзвінків: Pipedrive, SalesDrive та інші. На базі цього методу ми зробили передачу даних з телефонії в CRM для клієнтів з рішеннями на власних серверах, та допомогли інтегрувати все в одному вікні. Взаємодія CRM з телефонією відбувається без додаткових телефонних додатків.

Керування дзвінка функціональними кнопкам з гарнітури Jabra

Тепер можна приймати дзвінки натискаючи функціональні кнопки на гарнітурі Jabra

Продовжити читати

Налаштування воронки та статусу в AmoCRM

Маєте один кабінет LiraCRM, але різні відділи і потрібно щоб угоди потрапляли на різні воронки чи статуси? В цій статті ми розглянемо, як це зробити

Продовжити читати

Двоетапна перевірка при вході в кабінет LiraCRM

Тепер, LiraCRM стала ще захищенішою.

Додавайте мобільні номера співробітників, вмикайте двоетапну перевірку в налаштуваннях LiraCRM та будьте певні у захисті ваших даних Продовжити читати

Не дозволяти декілька дзвінків на одного контакта

Менеджер розмовляє з клієнтом, а в той же час, техпідтримка помітила задачу та також телефонує клієнту. – Знайомо? Тепер можна уникнути подібних незручних ситуацій

Продовжити читати

Найрозумніший Call Tracking LiraX! Точніше інших на 30-40%

Уявіть звичайну людину, що шукає товар або послугу в інтернеті. Віна вбиває в браузер пошуковий запит і отримує рекламну та органічну видачу різних компаній.
Далі він відкриває в різних вкладках все підряд посилання, щоб ознайомитися з усіма пропозиціями і вибрати краще.

Продовжити читати