У більшості випадків організація ip телефонії потребує певного професіоналізму, тому більшість компаній звертаються до спеціальних організацій. Завдяки цьому бізнес може отримати безліч переваг:
- зменшення витрат за телефонний зв’язок;
- інтегрування технології з усіма бізнес-додатками та процесами, ведення аналітики;
- забезпечення мобільності працівників;
- покращення якості обслуговування за рахунок можливості стежити за скоєними дзвінками та прослуховувати їх.
Завдяки всьому цьому подібний зв’язок активно набирає популярності. Сучасна айпі телефонія це справді ефективний метод зв’язку та передачі голосу, картинок, повідомлень, відео.
Навіщо потрібна IP-телефонія бізнесу
Насамперед бізнес телефонія цікавить власників, які створюють чи модернізують маркетинговий відділ та внутрішні лінії зв’язку. Завдяки технології можна покращити різні процеси та отримати додаткові переваги. Телефонія дозволяє здійснювати кожен дзвінок усвідомлено та надалі аналізувати показники. Завдяки цьому можна набувати корпоративних номерів та користуватися ними по всьому світу, не обмежуючись фізичним телефоном у вашому офісі.
Переваги та недоліки IP-телефонії
На питання, що таке IP телефонія найкраще відповідають ті плюси та привілеї, які має технологія над аналоговим методом. Традиційні дзвінки не тільки застаріли, але й не можуть надати достатньо даних. Серед плюсів можна назвати:
- економія. Особливо це стосується компаній, які постійно дзвонять на номери в інші міста або навіть країни. Завдяки телефонії вартість буде в рази нижчою;
- гнучкість. Ви легко зможете додавати нові робочі місця та розширювати весь функціонал наявної системи. При цьому масштабування не вимагатиме від вас значного збільшення витрат;
- інтеграція. Сучасні платформи можна легко інтегрувати з різними програмами та CRM системами. Завдяки цьому ви отримаєте повний доступ до всіх зібраних даних.
Завдяки цьому віртуальна телефонія для бізнесу користується великою популярністю і продовжує захоплювати навіть невеликі компанії. У той же час до недоліків можна віднести лише залежність від інтернет-підключення, але й іншу роботу зараз без з’єднання проводити досить складно. Вам також знадобиться детальне налаштування, з чим можуть допомогти фахівці компанії.
Навіщо переходити на IP-телефонію: основні профіти з погляду бізнесу
Встановлена телефонія для малого бізнесу дозволяє заощадити кошти та покращити якість обслуговування кожного клієнта, що є вкрай привабливими перевагами. Ви легко зможете масштабувати рішення зі зростанням вашої компанії та покращите комунікацію з кожним співробітником чи покупцем. Відповідальні зможуть відстежувати здійснені дзвінки та покращувати рівень діалогу між продавцем та клієнтом.
Обладнання для IP-телефонії
У більшості випадків найкраща телефонія для бізнесу вимагатиме наявності певного обладнання. Ось найчастіші варіанти:
- IP телефони. Пристрій для зв’язку, який використовуватиметься замість традиційного смартфона;
- АТС. Спеціальна станція, яка потрібна для створення внутрішньої телефонної мережі всередині компанії;
- VoIP. Шлюзи знадобляться вам для безпроблемного зв’язку між IP-мережею та класичними телефонами;
- сервери з ПЗ. Завдяки цьому дзвінки можна буде керувати, а дані інтегрувати з іншими системами.
Працювати при цьому можна і без такого обладнання, якщо платформа може запропонувати такий варіант. Кожен бізнес зможе знайти для себе відповідне рішення щодо бюджету та функціоналу.
Де підключити айпі-телефонію для бізнесу
Сучасна IP телефонія для віддаленої роботи – складна технологія, яка повинна поставлятися вам тільки перевіреною компанією. Саме тому радимо розглянути співпрацю з Lirax.ua. Платформа пропонує вам скористатися сучасною телефонією, інтегрувати систему з CRM, налаштувати Call Back та інше.
Зателефонуйте за номером телефону прямо зараз, щоб фахівці компанії змогли вас проконсультувати та розповісти про весь корисний вам функціонал докладніше. Оптимізуйте комунікації у своєму бізнесі прямо зараз!