Унікальне партнерське рішення від компанії

Команда liraX і Київстар спільно розробили унікальне рішення, яке дасть вам можливість збільшити продажі до 40%. Дослідження роботи телефонії та схем взаємодії з клієнтами, яке ми провели в більш ніж 1000 різних компаніях, допомогло нам виділити чотири основні завдання та знайти їх ефективне рішення.

Задача 1: Збільшення продажів і підвищення лояльності клієнтів

Ви приймаєте вхідні дзвінки на мобільний тільки по одному каналу? Кількість втрачених дзвінків іноді становить 30-40%? Ви не можете ні автоматизувати роботу вашого менеджера, ні навіть контролювати її? Що ж, у нас є три новини. По-перше, ви можете і далі недоотримувати близько 20% доходу, якщо не виправите ситуацію. По-друге, звичайні рішення, які тягнуть за собою оренду обладнання або його покупку, дороги, що вже говорити про його обслуговуванні. По-третє, у нас є рішення, яке може змінити ситуацію швидко і вигідно.

Рішення:

Замовляйте багатоканальний мобільний номер в системі liraX, який налаштовується, і ви зможете приймати безліч дзвінків, що надійшли одночасно. Розподіл дзвінків легко налаштовується через зручний інтерфейс liraX, і вам стане доступним ефективне використання ресурсів ваших співробітників. Ми пропонуємо 3 основні схеми роботи:

Відділ продажу, інтернет-магазини

Ви отримуєте найбільший прибуток, якщо відповідаєте клієнтові максимально швидко? Тоді вам необхідно забезпечити надходження вхідного дзвінка одночасно на всіх операторів відділу продажів, щоб будь-який з них міг прийняти дзвінок.

← Групова схема розподілу вхідних дзвінків

Колл-центри, відділи підтримки, довідкові та диспетчерські служби

У вас великий потік вхідних дзвінків? Навантаження між вашими операторами розподіляється нерівномірно? Тоді вам підійде автоматичне напрямок виклику на того оператора, який простоює більше інших.

← Інтелектуальна схема розподілу вхідних дзвінків

Невеликі компанії, організації або офіси

У вас є секретар, а й інші співробітники можуть також приймати дзвінки, підміняючи одне одного? Дуже добре! Нехай будь-який дзвінок надходить спочатку секретарю. Якщо він буде зайнятий, дзвінок буде переадресовано на наступний вільний номер з групи. Залишилося тільки визначити пріоритет співробітників в групі, щоб ваш бос приймав дзвінки в самому крайньому випадку.

← Лінійна схема розподілу вхідних дзвінків

Задача 2: Підвищення ефективності та продуктивності

Швидкість – один з найважливіших параметрів вашого бізнесу? Час, який ви витрачаєте на набір номера, пошук даних про клієнта та інші операційні завдання, займає до 70% робочого часу? Скористайтеся нашим рішенням, і ви зможете працювати більш ефективно.

Рішення

Автоматизуйте бізнес-процеси, використовуючи спільне рішення liraX і Київстар, і ви отримаєте можливість знизити тимчасові витрати на рішення операційних завдань.

До того ж ви отримаєте:

  • 1) повний огляд ресурсів і роботи в реальному часі з детальною статистикою;
  • 2) аналіз дзвінків і продуктивності роботи співробітників;
  • 3) аналіз ефективності реклами;

Задача 3: Зниження витрат на зв’язок

Ви розміщуєте в рекламі міський номер телефону, а менеджер користується мобільним? Ви можете і далі платити за переадресацію вхідних викликів, але у нас є інше рішення.

Рішення

Користуйтеся безкоштовними дзвінками усередині системи «мобільний – міський – мобільний»
Ви можете отримати номери, об’єднані в єдину мережу вашої компанії, і вихідні, переадресовані дзвінки всередині цієї мережі не будуть тарифікуватися. При цьому клієнт, що дзвонить вам, буде платити згідно свого тарифного плану.

 

Неважливо, які пристрої ви використовуєте. Просто приймайте дзвінки на мобільний або «звичайний» телефон, або навіть через браузер комп’ютера. І всі вони НЕ будуть тарифікуватися.

Задача 4: Забезпечення гнучкості і масштабованості системи

Ви прагнете використовувати нові технології в своєму бізнесі? Ви вважаєте, що вони допомагають вам розвиватися? Якщо так, ми впевнені, що ви можете підкорити ще не одну вершину. І ми можемо допомогти вам в цьому.

Рішення

Використовуйте архітектуру хмарних рішень liraX і Київстар для оперативної перебудови, доповнення або оптимізації роботи системи. Вона буде підлаштовуватися під ваш бізнес крок за кроком, супроводжуючи трансформацію вашої компанії аж до її перетворення в корпорацію національного масштабу. До речі, наші пропозиції працює в будь-якому регіоні країни, де тільки можливо.

IP телефонія від LiraX і Київстар – це вигідно!

Спільне рішення liraX і Київстар – це ваша можливість отримати такі переваги:

  1. Збільшення продажів і лояльності клієнтів.
  2. Підвищення ефективності та продуктивності бізнесу.
  3. Зниження бізнес-витрат.
  4. Гнучкість і масштабованість системи управління.
  5. Автоматизація і контроль ефективності вашого бізнесу.
* * Інформація надана ПрАТ «Київстар», № 53 в реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій
03110, м.Київ, просп. В. Лобановського, 51

Розрахунок вартості телефонії liraX + Київстар

Багатоканальний мобільний номер Київстар
1 лінія
Кількість додаткових ліній Київстар
Цей параметр визначає скільки одночасних дзвінків може прийняти номер Київстар
Кількість робочих місць
Вкажіть необхідну кількість робочих місць для співробітників Вашої компанії
Кількість додаткових SIP номерів
Ви можете підключитиSIP номерів безкоштовно
Кількість ліній для доп.номеров
Ви можете підключитиліній безкоштовно
Оренда GSM шлюзів
GSM шлюз — рішення, що дозволяє підключити Sim-карти мобільних операторів до телефонії liraX, при цьому користуватися мобільними сервісами (Sms, USSD, інші) прямо з вашого особистого кабінету.
Віджет
Call2me — віджет автоматичного дзвінка з сайту. Збільшує обсяг продажів на 30-70%. Для клієнтів телефонії liraX віджет надається безкоштовно..
CRM
CRM від liraX — сервіс для автоматизації вашого бізнесу. Система допоможе Вам підвищити продуктивність підприємства, поліпшити якість обслуговування клієнтів і посилити контроль за виконанням завдань.
Колтрекінг
Call Tracking від liraX — інструмент для детального аналізу дзвінків і контролю ефективності вашої реклами. Вартість – 220 грн/міс
Разом:
грн/міс
* вартість підключення: одноразово