На сьогодні успішний бізнес неможливий без телефонного зв’язку. Він необхідний як для комунікацій всередині компанії, так і для спілкування з клієнтами та партнерами.
Тому рано чи пізно виникає необхідність у телефонизації та виборі відповідної АТС. Перед керівниками та власниками бізнесу постає питання: “Яку АТС обрати: Хмарну чи Локальну?”
Щоб зробити правильний вибір, потрібно оцінити всі переваги та недоліки кожного з рішень.
Локальна АТС (з приходящим адміністратором)
Переваги:
- У довгостроковій перспективі менш затратне рішення (порівняно з хмарою);
- Можливість налаштувати логіку роботи системи індивідуально під потреби саме Вашого бізнесу;
- Можливість повністю самостійно контролювати роботу телефонної системи. Відсутність залежності від підрядника;
- Всі дані роботи системи (історія дзвінків, записи розмов тощо) знаходяться локально у Вашій компанії та не будуть доступні третім особам;
- Відсутність абонентської плати провайдеру IP-телефонії.
Недоліки:
- Тривалий термін впровадження (від 7 днів);
- На початковому етапі потрібні значні вкладення (купівля, встановлення та налаштування спеціального обладнання, а також програмного забезпечення);
- Необхідність періодично оплачувати послуги приходящого адміністратора;
- Проблема вибору кваліфікованого адміністратора;
- Завдання у більшості випадків будуть виконуватися невчасно;
- Процес додавання нових функцій дорогий, тривалий і складний;
- Масштабованість. При зростанні компанії виникнуть додаткові витрати на модернізацію обладнання.
Локальна АТС (зі своїм адміністратором)
Переваги:
- У довгостроковій перспективі менш затратне рішення (порівняно з хмарою);
- Можливість налаштувати логіку роботи системи індивідуально під потреби саме Вашого бізнесу;
- Завдання виконуються вчасно;
- Можливість повністю самостійно контролювати роботу телефонної системи. Відсутність залежності від підрядника;
- Всі дані роботи системи (історія дзвінків, записи розмов тощо) знаходяться локально у Вашій компанії та не будуть доступні третім особам;
- Відсутність абонентської плати провайдеру IP-телефонії.
Недоліки:
- Тривалий термін впровадження (від 7 днів);
- На початковому етапі потрібні значні вкладення (купівля, встановлення, налаштування спеціального обладнання та програмного забезпечення);
- Необхідність щомісячно платити заробітну плату адміністратору;
- Проблема вибору кваліфікованого спеціаліста;
- Масштабованість. При зростанні компанії виникнуть додаткові витрати на модернізацію обладнання;
- Процес додавання нових функцій і користувачів тривалий, дорогий і складний.
Віртуальна (Хмарна, IP, VoIP) АТС
Переваги:
- Швидкий старт (Підключення за 1 день);
- Завдання виконуються вчасно;
- Недороге рішення (порівняно з локальною АТС), якщо розглядати короткострокову перспективу;
- На початковому етапі не потребує значних вкладень;
- Не потрібно витрачати кошти на купівлю, ремонт та обслуговування обладнання, а також на зарплату адміністратора. Підтримкою АТС займається стороння компанія – оператор. Вся відповідальність за роботу, обслуговування та оновлення функціоналу АТС лежить на ній;
- Всі ваші персональні дані знаходяться під надійним захистом (Хмарне зберігання + резервування);
- Можливість вибрати тільки ті функції, які потрібні вам для роботи;
- Гнучкість. Всі оновлення та розширення функціоналу проводить обраний оператор зв’язку у найкоротші терміни;
- Масштабованість. Ви можете в будь-який момент швидко і просто додавати необмежену кількість нових користувачів, а при скороченні штату видаляти.
Недоліки:
- Проблема вибору компанії, яка надаватиме послуги;
- Залежність від інтернет-з’єднання.
Підсумуємо:
Хмарне рішення найкраще підходить для малого та середнього бізнесу. Оскільки не потребує значних вкладень на початковому етапі, немає потреби наймати спеціалістів для обслуговування та підтримки АТС, а якщо виникнуть проблеми, їх вирішуватиме провайдер. Всі необхідні налаштування та доопрацювання також лягають на нього. Ви зможете у найкоротші терміни розширити функціонал та по мірі зростання компанії легко і швидко додавати нових користувачів. Все, що від вас вимагається – це просто щомісяця сплачувати абонплату. Для впровадження цього рішення не потрібно багато часу, а відмовитися від наданих послуг можна в будь-який момент. Дуже гнучка цінова політика дасть можливість платити тільки за ті послуги, які ви використовуєте.
Ви зробили вибір на користь Хмарної АТС?
Скористайтеся нашими корисними порадами “Як вибрати віртуальну АТС”: /kak-vybrat-virtualnuyu-ats
Локальне рішення більше підходить великим компаніям, корпораціям, фінансовим установам і банкам. Оскільки локальні АТС розраховані на довгострокову перспективу і в середньому починають окупати себе через 2-3 роки роботи при числі користувачів 30+. Крім того, якщо вже обирати локальну АТС, то зі своїм адміністратором, оскільки приходящий адміністратор не змож е вчасно вирішувати виникаючі проблеми, а зв’язок життєво необхідний для роботи всієї компанії.
Компанія LiraX – надає як Хмарне, так і Локальне рішення.
Виникли додаткові питання? Будь ласка, звертайтеся до нас будь-яким зручним для вас способом, і ми з радістю допоможемо вам 🙂 Залишайте коментарі та підписуйтеся на наші публікації. Успіхів!