Зміст
Перелік оновлень
Було додано нові функції до віджета в AmoCRM:
- Тепер можливо надсилати СМС прямо з віджета в AmoCRM
- Вхідні СМС будуть відображатись у картці контакта
- Про вхідну СМС, буде повідомлено менеджера сповіщенням про задачу. Всі нові СМС можна буде легко знайти, адже на кожне СМС буде створюватись задача на відповідального менеджера
- Можна змінювати статуси менеджеру. Статуси працюють за тим же алгоритмом, що й в LiraCRM. Детальніше можете почитати статтю – https://lirax.ua/uk/statusy-v-liracrm/
- Можете телефонувати та надсилати СМС з обраного магазину
Робота з СМС
Вхідні СМС будуть відображатись в правій стороні картки.
А для того, щоб менеджер не пропустив СМС, що щойно прийшла – створюється задача.
Для того, щоб надіслати СМС вам необхідно, або додати номер телефону в поле для пошти (тоді при кліку – номер телефону буде скопійовано) або натиснути на іконку СМС на панелі нашого віджета, та заповнити необхідні поля.
Робота зі статусами
Детальніше, статуси описані в нашій статті – https://lirax.ua/uk/statusy-v-liracrm/
Для використання статусів в AmoCRM натисніть на шестерню та оберіть статус. Слухавка також змінить колір.
Робота з магазинами
Що таке робота з магазинами та як їх налаштувати, можете почитати у нашій статті – Налаштування магазинів у кабінеті LiraCRM
Зараз ми розповімо, як використовувати магазини з допомогою нашого віджета в AmoCRM.
Алгоритм дзвінка такий самий, як і без використання магазинів. Ви просто обираєте номер на який необхідно телефонувати.
А віджет сам запитає у вас, з якого магазину ви бажаєте здійснити виклик.
Останній вибір запам’ятовується, тож, якщо переважно телефонуєте з одного магазину, вам не потрібно буде щоразу змінювати
Надсилання СМС відбувається аналогічним чином. Просто з’явиться додатковий вибір магазину.