Статуси в LiraCRM

Опис

Змінити статуси доступні в LiraCRM дуже просто.

Можливі 2 варіанти використання статусів:

  • інформативний
  • реальний

Інформативне використання доступно всім користувачам за замовчуванням. Тобто кожен користувач може змінювати статуси але вони не братимуть участі в маршрутизації. Статус буде видно іншим користувачам.

Наприклад, якщо пользователь1 включив статус “Обід”, то пользователю1 все завжди зможуть додзвонитися. Статус просто для інформації співробітників, що пользователь1 на обіді.

Реальне використання статусів є лише для тих користувачів, яким дозволено використання статусів в панелі адміністрування.

Наприклад, якщо пользователь1 включив сатус “Обід”, то пользователю1 зможуть додзвонитися тільки адміни.

Налаштування

Дозволимо користувачеві використовувати статуси.

Переходимо в Адміністрування – Користувачі. Відриваємо для редагування і шукаємо поле: “Дозволити користувачеві використовувати статуси”.

Не забуваємо зберегти. Готово.

Використання статусів

Змінити статус можна всього 2 кліка.
Увімкніть телефон

Статуси стануть активними. Натисніть на іконку і для зміни статусу виберіть потрібний статус.

Готово. Ваш статус змінено.

Ось так видно користувач зі статусом для співробітників.

Опис статусів

  • Доступний – користувач готовий до роботи. До нього можуть всі додзвонитися.
  • Частково зайнятий – до користувача можуть додзвонитися співробітники і клієнти в яких він відповідальний. Нові клієнти не будуть потрапляти.
  • Не турбувати – до користувача зможуть додзвонитися тільки адміни.
  • Обзвон – користувач може запустити автоматичний телефонувати по клієнтам з кампанії, більше ніхто не зможе додзвонитися, щоб не турбувати, крім адмінів (адміни зможуть додзвонитися).
  • Обід – те ж саме, що і Не турбувати, просто інша іконка
  • Перерва – те ж саме, що і Не турбувати, просто інша іконка