В першу чергу віртуальна автоматична телефонна станція буде потрібна бізнесу, який хоче забезпечити комфортну та комплексну роботу з комунікації з клієнтами та співробітниками. Це дозволяє досягти кількох важливих переваг:
- знизити витрати на телефонний зв’язок чи придбання обладнання;
- можливість покращити обслуговування клієнтів за рахунок автоматизації прийняття дзвінка, переадресації, перегляду аналітики;
- покращення мобільності співробітників, які зможуть обслуговувати клієнтів із будь-якої точки світу.
Також великим плюсом є те, що систему легко масштабувати під будь-який розмір бізнесу. Завдяки цьому скористатися технологією IP телефонії можуть як підприємці-початківці, так і великі корпорації.
Принцип роботи віртуальної АТС
Найпростіше пояснити так, що АТС це використання спеціалізованої технології VoIP, яка дозволяє перетворити голос на цифрові сигнали. Вони вже своєю чергою передаються через інтернет. Завдяки цьому користувачі можуть здійснювати або приймати дзвінки, користуючись звичайними телефонами, комп’ютерами або смартфонами без обмежень. Також система передбачає керування вхідними та вихідними дзвінками за рахунок налаштувань, що проводяться для кожної компанії індивідуально.
Як робота віртуальної АТС допомагає бізнесу
В першу чергу ip телефонія в хмарі дозволяє ефективніше обробляти нових клієнтів і спілкуватися з постійними замовниками. Це також дає можливість спілкуватися між собою співробітниками через хмарну технологію, навіть якщо вони не знаходяться в одному офісі. Є й інші важливі плюси:
- максимальна доступність. Ви можете цілодобово приймати дзвінки, працювати з просунутими автовідповідачами. Завдяки цьому клієнти будуть відчувати, що ваш бізнес доступний завжди;
- підвищення ефективності. За рахунок можливості автоматизувати завдання щодо розподілу дзвінків або управління чергами можна знизити навантаження на співробітників. Завдяки цьому кожен запит, що надходить, обробляється швидше;
- можливість задовольнити запит кожного клієнта. За рахунок персоналізованих привітань та можливості моментально поєднувати з потрібним відділом. Клієнтам доводиться менше чекати, а отже, їхній настрій не падає.
Питання що таке АТС більшою мірою необхідне саме підприємцям-початківцям, тому що більшість великих компаній вже давно користуються технологією. Це реальна можливість за рахунок сучасної послуги покращити обслуговування клієнтів, що завжди веде до збільшення прибутковості та решти показників вашого підприємства.
Чому ще вигідно використовувати віртуальні АТС
Ваша власна віртуальна АТС дасть змогу отримати більше привілеїв, які дадуть вашому бізнесу імпульс для розвитку. Ось кілька важливих плюсів:
- економія на міжнародних дзвінках, які можуть з’їдати значну частину бюджету компанії. Вартість знижується у кілька разів;
- простота інтеграції, якщо скористатися послугами професійної компанії. Ви також можете підключити і CRM системи до технології;
- підвищена гнучкість за рахунок можливості змінювати налаштування залежно від потреб бізнесу прямо зараз.
Саме тому кожній організації слід якнайшвидше забезпечити компанію віртуальної АТС. Це дозволяє покращити роботу та оптимізувати різні бізнес процеси.
Як налаштувати віртуальну АТС?
У більшості випадків хмарна АТС має бути налаштована професіоналами, щоб у вас все добре працювало. Це включає:
- вибір відповідного провайдера, який забезпечує вам функціонал та підтримку;
- визначення необхідного функціоналу, який потребує бізнес та робота кожного співробітника, на кшталт голосової пошти чи переадресації;
- настроювання користувачів та номерів, завдяки чому будуть створені облікові записи для всіх співробітників;
- тестування усієї системи, щоб працювала технологія у вас коректно і ви одразу могли почати нею користуватися.
Саме з цих причин рекомендуємо вам звернутися до LiraX.ua вже зараз. Зателефонуйте за номером телефону, щоб фахівці компанії допомогли вам налаштувати зв’язок та скористатися всіма перевагами віртуальної АТС за оптимальною ціною. Модернізуйте бізнес зараз!