General токен для інтеграції з LiraX

General токен для інтеграції з LiraCRM дозволяє надавати права використання для певних API методів і встановлювати час активності кожного токена незалежно, підвищуючи безпеку системи.

Продовжити читати

Що таке віртуальна АТС для бізнесу

Питання як налаштувати віртуальну АТС – найчастіша проблема в бізнесі, який хоче розвиватися та покращувати комунікацію між клієнтами. Технологія передбачає хмарну службу, яка дозволяє працювати телефонної станції прямо через Інтернет. Завдяки цьому компанія може працювати без спеціалізованого обладнання або потреби проводити фізичні лінії. Розповідаємо все про те, що це таке і чому вашому бізнесу потрібно якнайшвидше скористатися послугою.

Навіщо потрібна віртуальна АТС для бізнесу?

Продовжити читати

Що таке IP-телефонія, переваги для бізнесу

Сучасна телефонія для бізнесу – можливість завжди залишатися на зв’язку зі своїми клієнтами та співробітниками. Технологія дозволяє замінити класичні мережі телефонів та користуватися всіма зручностями у цифровому форматі. Розповідаємо все про переваги здійснення дзвінків через мережу телефонії.

Що таке IP-телефонія

Продовжити читати

Frame – новий метод інтеграції телефонії з CRM

Ми розробили новий метод Інтеграція телефонії з CRM, який дозволяє користуватись телефонією і CRM в одному вікні браузера. Тепер можна використати спосіб frame. У ньому на сторінці браузера відкривається одночасно дві системи. Завдяки цьому, можна використовувати наприклад такі CRM для телефонних дзвінків: Pipedrive, SalesDrive та інші. На базі цього методу ми зробили передачу даних з телефонії в CRM для клієнтів з рішеннями на власних серверах, та допомогли інтегрувати все в одному вікні. Взаємодія CRM з телефонією відбувається без додаткових телефонних додатків.

Події в Google Analytics, а також покрокове налаштування цілей

Детальна документація про всі передані події з ip телефонії LiraX в Google Analytics. А також покроковий приклад налаштування цілей.

Продовжити читати

Налаштування Call Tracking LiraX в особистому кабінеті

Швидке та легке налаштування Call Tracking LiraX в особистому кабінеті.
Ми підготували для Вас детальну інструкцію! Тепер налаштувати Call Tracking LiraX для свого сайту, всього за 15 хвилин зможе кожен!

Подвоюйте кількість цільових дзвінків при тому ж бюджеті на рекламу – налаштувавши CallTracking від LiraХ вже зараз! Продовжити читати