Налаштування Call Tracking LiraX в особистому кабінеті

Щоб налаштувати Call Tracking потрібно зайти до кабінету на нашому сайті, перейти в розділ Адміністрування → Послуги → Call Tracking та обрати наявний проект або додати новий.

kolltrek

Далі, потрібно заповнити форму, що відкрилася:

lk-kolltrek

Назва – в цьому полі можна ввести адресу Вашого сайту, на який ви хочете встановити call tracking або будь-яке, довільну зрозумілу для Вас назву;

Внутрішній номер співробітника – введіть номер одного співробітника або загальний номер групи відповідальних для приймання вхідних дзвінків;

Маска номера – підберіть відповідний формат показу телефонних номерів на Вашому сайті;

Домен сайту – вкажіть (URL) адреса сайту для якого налаштовується call tracking;

Ідентифікатор Google Analytics – для того, щоб call tracking передавав якомога більше корисної інформації про дзвінки, що надійшли, обов’язково потрібно вказати ідентифікатор відстеження Google Analytics;

5

Робочі дні – вибір своїх робочих днів тижня, коли співробітники відповідальні за приймання дзвінків, перебувають на робочому місці і можуть відповісти;

Робочий час – вкажіть часовий графік роботи Вашої організації або Call Center;
Довжина цільового дзвінка (сек.) – визначте тривалість дзвінка, після якого дзвінок буде вважатися цільовим.

Цикл продажу (днів) – кількість днів після першого (цільового) дзвінка протягом яких всі наступні дзвінки будуть вважаються повторними.

HTML код – Після того, як ви визначилися з налаштуваннями, скопіюйте отриманий HTML-код і встановіть на сайт. Якщо у Вас вже був налаштований віджет Call2Me ще раз встановлювати HTML код на сайт не потрібно.

Не забудьте натиснути кнопку Зберегти.

Після налаштування основних параметрів проекту необхідно вибрати Канали трафіку з яких будемо відстежувати вхідні дзвінки.

Для цього відкриваємо створений проект:

kolltrek1

Переходимо в розділ “Канали трафіку”

kolltrek2

І додаємо всі канали з яких хочемо відстежувати цільові дзвінки. Також Ви можете додати будь-який інший канал якщо його немає в списку.

Для кожного каналу можна використовувати як статичний так і динамічний call tracking. Поставте “Так” – динамічний, “Ні” – статичний.

Після всіх налаштувань обов’язково натисніть кнопку Зберегти.

Додати всі телефонні номери які ви хочете використовувати для call tracking Вам допоможуть наші фахівці.

Якщо у Вас виникли додаткові питання, будь ласка, зверніться до нас будь-яким зручним для Вас способом і ми з радістю допоможемо Вам. Залишайте коментарі та підписуйтесь на наші паблік. Успіхів!