Налаштування воронки та статусу в AmoCRM

Маєте один кабінет LiraCRM, але різні відділи і потрібно щоб угоди потрапляли на різні воронки чи статуси? В цій статті ми розглянемо, як це зробити

Необхідно перейти до “Адміністрування” – “АТС” – “Внутрішні маршрути”, відкрити для редагування необхідний маршрут, прогорніть вниз до розділу “Воронки AmoCRM”

На кожен відділ у вас має бути свій внутрішній маршрут, а в кожному внутрішньому маршруті ви можете задати воронку, статус та відповідального

У внутрішньому маршруті може йти маршрутизація на інші маршрути, в яких вказана інша воронка або статус.Пріоритет має воронка та статус, що вказані в останньому маршруті

Робимо тестовий дзвінок