Опис
Змінити статуси доступні в LiraCRM дуже просто.
Можливі 2 варіанти використання статусів:
- інформативний
- реальний
Інформативне використання доступно всім користувачам за замовчуванням. Тобто кожен користувач може змінювати статуси але вони не братимуть участі в маршрутизації. Статус буде видно іншим користувачам.
Наприклад, якщо пользователь1 включив статус “Обід”, то пользователю1 все завжди зможуть додзвонитися. Статус просто для інформації співробітників, що пользователь1 на обіді.
Реальне використання статусів є лише для тих користувачів, яким дозволено використання статусів в панелі адміністрування.
Наприклад, якщо пользователь1 включив сатус “Обід”, то пользователю1 зможуть додзвонитися тільки адміни.
Налаштування
Дозволимо користувачеві використовувати статуси.
Переходимо в Адміністрування – Користувачі. Відриваємо для редагування і шукаємо поле: “Дозволити користувачеві використовувати статуси”.
Не забуваємо зберегти. Готово.
Використання статусів
Змінити статус можна всього 2 кліка.
Увімкніть телефон
Статуси стануть активними. Натисніть на іконку і для зміни статусу виберіть потрібний статус.
Готово. Ваш статус змінено.
Ось так видно користувач зі статусом для співробітників.
Опис статусів
- Доступний – користувач готовий до роботи. До нього можуть всі додзвонитися.
- Частково зайнятий – до користувача можуть додзвонитися співробітники і клієнти в яких він відповідальний. Нові клієнти не будуть потрапляти.
- Не турбувати – до користувача зможуть додзвонитися тільки адміни.
- Обзвон – користувач може запустити автоматичний телефонувати по клієнтам з кампанії, більше ніхто не зможе додзвонитися, щоб не турбувати, крім адмінів (адміни зможуть додзвонитися).
- Обід – те ж саме, що і Не турбувати, просто інша іконка
- Перерва – те ж саме, що і Не турбувати, просто інша іконка