Керування дзвінка функціональними кнопкам з гарнітури Jabra

Тепер можна приймати дзвінки натискаючи функціональні кнопки на гарнітурі Jabra

Продовжити читати

Налаштування воронки та статусу в AmoCRM

Маєте один кабінет LiraCRM, але різні відділи і потрібно щоб угоди потрапляли на різні воронки чи статуси? В цій статті ми розглянемо, як це зробити

Продовжити читати

Двоетапна перевірка при вході в кабінет LiraCRM

Тепер, LiraCRM стала ще захищенішою.

Додавайте мобільні номера співробітників, вмикайте двоетапну перевірку в налаштуваннях LiraCRM та будьте певні у захисті ваших даних Продовжити читати

Не дозволяти декілька дзвінків на одного контакта

Менеджер розмовляє з клієнтом, а в той же час, техпідтримка помітила задачу та також телефонує клієнту. – Знайомо? Тепер можна уникнути подібних незручних ситуацій

Продовжити читати

Налаштування ip телефонії [відео]

Роби і приймай дзвінки прямо в браузері. Як зробити демонстрацію екрану. Переадресація дзвінків на особистий номер. Як зробити переадресацію на вихідні дні, а вночі щоб не турбували. Повні відео інструкції для здійснення будь-яких завдань.
Продовжити читати

Як зв’язатись із техпідтримкою з кабінету Lirax

У вас виникли питання або потрібна допомога в адмініструванні? – Наша техпідтримка завжди поруч.

В цій статті ви дізнаєтеся, як швидко зв’язатися з нашою техпідтримкою.

Продовжити читати